piątek, 26 kwietnia 2013

IV. Być prawdziwym sobą



Cześć , na początku chciałbym bym Wam podziękować za dotychczasowe wsparcie , a jednocześnie prosić o komentarze i polecanie mnie znajomym .Myślę ,że ta notka szczególnie Was zaskoczy choć niestety jest dość krótka. Pozdrawiam Rose

Rozdział 4


Draco z paniką w oczach zaczął się zastanawiać co takiego powinien zrobić? Odebrać ? Nie ,to wykluczone. Nie odebrać ? Jak się z tego wytłumaczy , przecież ona na pewno wie ,że ma jej telefon. Ślizgon nacisnął zieloną słuchawkę.
-Cholera co ja zrobiłem ?! –warknął
-Halo ? – odezwał się głos po drugiej stronie słuchawki.
-Halo? – odpowiedział chłopak.
-Draco ?! Ty masz mój telefon ?-odezwała się dziewczyna.
-Hermiona ? Myślałem ,że to Ginny.
-Czy to ważne ? Gdzie jesteś ? – zapytała.
-No w tej kawiarni co wczoraj. – odpowiedział lekko zmieszany tą sytuacją.
-Dobra , czekaj tam na mnie , zaraz będę.
-Ja … , no ok. czekam. – zdziwiły go jego własne słowa. Przecież miał ją trochę pomęczyć z tą komórką , chciał  żeby się fatygowała . Przerwał połączenie i poczuł jak pocą mu się dłonie. Chciał się trochę odprężyć więc zamówił ognistą whisky. Wtedy jak burza , wpadła Hermiona i nic nie mówiąc podeszła do niego złapała go za koszulę i przyciągnęła do siebie. Nie wiedział kiedy to się stało ,ale zaczęła go całować i to jeszcze tak jak nikt inny dotychczas tego nie robił. Kiedy się od siebie odsunęli , Draco zdziwiony otworzył usta i zdołał jedynie wyszeptać :
- Dlaczego ?
- Ponieważ musisz wstawać Draco.- odpowiedziała dziwnym głosem.
- Co ?
-Wstawaj Smoku,  ile mam cię budzić ?!-powiedziała Hermiona , która zaraz potem przeobraziła się w Pansy.
- Pansy ?!
- Tak , a kogo się spodziewałeś księcia Zabiniego , wiecznego śpiocha?! Ciebie przyszłam obudzić pierwszego , bo ty zawsze najdłużej zajmujesz łazienkę. – odpowiedziała z szerokim uśmiechem.
- Czyli to był sen …- powiedział półszeptem. - I ja wcale nie zajmuję łazienki najdłużej , to Diabeł , a potem zwala wszystko na mnie .
- Tak , tak oczywiście , wstawaj nie gadaj , idę po Blaise’a -oznajmiła i wyszła z pokoju Dracona Malfoy’a.
- Czyli to był tylko sen ? W sumie tak jest lepiej ..., chociaż jej włosy pachniały lawendą , a usta smakowały malinami… Co ja do Salazara wygaduje !? To tylko chwilowe zamroczenie ot , takie jak ich wielu . Otrząśnij się , rozumiesz ? – ślizgon zaczął się teraz poważnie zastanawiać nad tym , że odkąd spotkał tę kujońską ,ale śliczną , znaczy całkiem przeciętną gryfonkę zaczął gadać do siebie .
- Popadnę w paranoję trzeba to jak najszybciej skończyć. To nie ma sensu , co z tego ,że Voldemorta już nie ma. Oni do siebie nie pasują  jak dwa puzzle z innych układanek. To się po prostu nie uda.
Postanowił nie wracać więcej do tematu uroczej Hermiony . Wstał z wielkiego łoża z zieloną ,satynową pościelą i delikatnym ,przezroczystym baldachimem. Nie musiał go nigdy ścielić. Jego służący robili to za niego.  Poszedł do łazienki i ubrał zwykłe jeansy i  zwykły , biały t-shirt. Lubił wygodę , to jedyne czego mu nie zabraniano i nie krytykowano w nim samym.
Nie czekając na nikogo udał się do jadalni na śniadanie. Zawsze takie samo , idealne , pyszne bez żadnej skazy. Miał już dość tego idealizowania i jego wyglądu i charakteru i wszystkiego co miało go w przyszłości dotyczyć. Tak bardzo chciałby wyruszyć w jakąś podróż nie ważne dokąd , chciałby być sam , nie zważając na siebie i na innych być w końcu wolnym. To było jego jedyne i największe marzenie. Nie te pałace ,wygodne łóżka , lawiny dziewczyn biegających za nim , słysząc tylko jego nazwisko. Móc swobodnie wykonywać najprostsze czynności wiedząc ,że tylko on decyduje o sobie. Chciałby być kimkolwiek tylko nie sobą …

22 komentarze:

  1. Ogólnie rozdział świetny, ale mam kilka pytań...
    1. Czy Draco był u siebie w domu?
    2. Jeżeli tak to co Pensy i Blays tam robili?
    3. Ostatni rozdział skończył się telefonem od Ginny więc ona jednak nie dzwoniła?

    Kolejny rozdział, który mnie pozytywnie zaskoczył :) Już poleciłam twój blog znajomym (oni niezbyt lubią Dramione, ale ja ich namówiłam). POZDRAWIAM i czekam na kolejny rozdzialik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie same pytania jak Hermiona Granger ; )

    Wczoraj znalazłam twój blog, ale już możesz być pewna, że będe go odwiedzać! ; D Jest świetny.
    Czekam na kolejny rozdział ; p
    Pozdrawiam :*

    + ohh i jak byś mogła usunąć weryfikowanie komentarzy... to strasznie wkurza ; /

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej , cieszę się ,że Wam się podoba i odpowiadając na pytania :
    1.Chciałam wyjaśnić to w kolejnym rozdziale dlatego teraz to tajemnica.
    2. Tak samo jak na pierwsze.
    3. Ginny dopiero zadzwoni to był tylko sen Dracona w którym ona dzwoniła , dlatego przy jej następnym telefonie będzie trochę zdekoncentrowany i same zobaczycie co zrobi ....
    Pozdrawiam Rose

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już rozdział trzeci był snem Dracona , nieźle Was wkręciłam ;D

      Usuń
  4. :) Super :) Kiedy będzie następny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze ? Nie mam pojęcia ;) może pojawić się jutro , albo w środę.

    OdpowiedzUsuń
  6. OK. Jeśli nie skomentuje od razu to sorry ale jutro wyjeżdżam :) Może u babci będzie zasięg :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma sprawy ;D jak wrócisz będziesz miała więcej do czytania .

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałeś dodany do Stowarzyszenia.
    Zapraszam serdecznie do udziału w nowym konkursie. Więcej informacji na stronie.
    Pozdrawiam serdecznie Ross.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny!
    bardzo, bardzo ale to bardzo mi się podoba ;)
    czekam na next xd

    Pozdrawiam.

    Ps. wyłącz weryfikacje obrazkową- wkurzające to jest xd

    OdpowiedzUsuń
  10. A przez chwilę myślałam, że to się stało na prawdę! Ah, no trudno :3
    Szkoda, że rozdział był krótki. Mam nadzieję, że następny będzie trochę dłuższy :) A jeśli już tu jestem, to chciałabym cię poinformować, że nominowałam twojego bloga do The Versatile Blogger.
    Buziaki :*
    [http://milosc-na-ostatnia-chwile.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  11. Znalazłam nie żałuje. Zaskakujesz pozytywnie ;). Czekam na NN z niecierpliwością. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozpoczyna się kolejny rok nauki w Hogwarcie. Jeszcze w wakacje na jaw wychodzą szokujące tajemnice dotyczące przyjaźni Draco i Harry'ego. Nic nie jest takim, jakim się wydaje. Mrok zaczyna ogarniać wszystko. Jesteś gotowy wkroczyć w świat magii i przekonać się, że tak naprawdę przyciągające się przeciwieństwa - szlama i arystokrata - są do siebie bardzo podobne?

    Serdecznie zapraszam na kolejny rozdział na blogu:
    http://heart-pain.blogspot.com/

    PS. Przepraszam za spam, jeśli nigdzie nie znalazłam odpowiedniej podstrony ani ostrzeżenia.

    OdpowiedzUsuń
  14. O nie moja kochana :) Gdzie następny rozdział? Już 6 maja! Wciąż czekam <3 Hermiona

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepraszam bardzo za opóźnienia , niestety mam troche nawału pracy w szkole , a chciałam aby rodział był dłuższy i bardziej rozwinięty. Z przykrością muszę stwierdzić ,że najwcześniej w czwartek wstawie post. Jeszcze raz przepraszam ,ale tak wyszło .
    Pozdrawiam Wasza
    Rose

    OdpowiedzUsuń
  16. :* och, na ciebie nie umiem się gniewać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pojawi się dziś notka?

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością stwierdzam ,że zobaczycie dzisiaj rozdział 5 :D

    OdpowiedzUsuń
  19. 41 yr old VP Quality Control Malissa Fishpoole, hailing from Lakefield enjoys watching movies like "Hamlet, Prince of Denmark" and Horseback riding. Took a trip to Birthplace of Jesus: Church of the Nativity and the Pilgrimage Route and drives a MX-6. znajdz wiecej informacji

    OdpowiedzUsuń